19th Ave New York, NY 95822, USA
Rácz Tamás

MÁV START Zrt.,
értékesítési rendszermenedzsment vezető

Rácz Tamás 1975-ben született. A Miskolci Egyetem Gépészmérnöki Karán végzett minőségbiztosítási szakirányon 2002-ben. A kötöttpályás vasúti közlekedés és a minőségügyi elkötelezett híve.

Minőségüggyel 1999. óta foglalkozik, akkor vett részt az első ISO 9001 szerinti rendszer kialakításában a MÁV zalaegerszegi Gépészeti Főnökségén. Ezt követően elektronikai területen foglalkozott minőségbiztosítással a Flextronics vállalatnál. A szíve 2005-ben visszahúzta a vasúthoz, ahol előbb értékesítési, majd pedig ügyfélszolgálati területeken töltött be osztályvezetői pozíciókat. Egy szakmai felkérést elfogadva innen a főváros parkolásgazdálkodással foglalkozó vállalatánál folytatta pályafutását minőségügyi terület vezetőjeként. Jogutódlással került tovább a BKK Budapesti Közlekedési Központhoz, ahol a folyamatszervezési terület vezetője lett. Az informatikai rendszerek látványos előretörése miatt érdeklődése az informatika felé fordult. Először tanácsadóként, majd pedig projektiroda és minőségügyi vezetőként a Care All informatikai cégnél volt alkalmazásba.

2018. óta újra vasúttársaság kötelékében dolgozik. Jelenleg a MÁV-START Vasúti Személyszállító Zrt. Értékesítési rendszermenedzsment szervezet vezetője. Felelősségi köréhez a vasúttársaság értékesítési rendszerének üzemeltetése tartozik. A klasszikus értékesítési csatornák (vasúti személypénztár, vonatfedélzet) mellett az online (ELVIRA, MÁV applikáció, jegykiadó automaták) rendszerek üzemeltetése a fő feladata.